למה דווקא אנחנו ?

הסטודיו שלנו קיים 10 שנים ויש לנו מבחר עשיר של גזרות, סגנונות ורוחבים.
הכל נתפר בעבודת יד נשית ממש כאן אצלנו בסטודיו עם מלא אהבה, תשומת לב ודיוק, בדגש על חומרים איכותיים ונעימים שלא מזיקים לשיער, לא עושים כאבי ראש, קלים ללבישה והכי חשוב נותנים לך תחושה של שייכות לעולם האופנה לא משנה איפה את נמצאת ובאיזה סביבה את עובדת, לומדת, מטיילת.
עם אג׳נדה אופנתית מלאת ביטחון וסטייל.
וזה קראש, יצירה עם אחריות, אופנה איטית ואיכותית, מחקר של תחזיות אופנה, שימוש בטכניקות תפירה ייחודיות, חומרים איכותיים ונעימים על הראש.
פיסול חלומות בעיקרון.
אני חולמת, יוצרת את החלום שלי ומגישה לכן אותו כשאני מרגישה שהוא שלם ומרגש.
אופנה איטית היא הבסיס להכל-
אופנה איטית היא גישה אישית לאופנה שמתרכזת באיכות, קידום רעיונות סביבתיים ושימור של בגדים וסגנון קלאסי מעבר למגמות הזמניות, וזהו אחד הרעיונות המרכזיים שעומדים לנגד עינינו בקראש כל הזמן.
החל מבחירת הבד, ואופי התפירה המורכב שלוקח זמן ומחשבה מדויקים, תנאי העסקה הוגנים וכמובן פריטים ייחודיים ועל זמניים שישארו איתך לעוד מלא שנים
תוכלי למצוא אצלנו מגוון רחב של פריטים באתר או בסטודיו, או שנוכל לעצב יחד את הפריט המושלם בשבילך.
מזמינה אותך לעבור בין הקטגוריות באתר, למצוא את הפריטים שמתאימים לך בדיוק ולקבל אותם במשלוח מהיר עד הבית. במידה ותרצי להחליף או להחזיר, אין בעיה יש לנו אפשרויות נוחות במיוחד.
באתר שלנו יש למעלה מ-400 דגמים, כדי שכל אחת תוכל למצוא את עצמה. מוזמנת להגיע גם לסטודיו ולמדוד ממגוון הדגמים הרחב הקיים בסטודיו, אנחנו זמינות עבורך להתייעצויות והתלבטויות גם בוואטסאפ ובטלפון.